Monday, September 19, 2011

leh mati kot dia nie klo 1 ari x mngata

pelik aku ngok si giant nie..rse nyer perut dia leh pecah kot klo 1 ari dia x mngata...
----------------------------------------------------


aku?..
dh start keje dh...
bla tgh dok sorg2 kt opis nih..
smbil mkn kuih tart...
hurmmmm....
korg penah trfikir x..
kdg2 tuh..
kite x sdar bla kite brckp...
bak kate ustazah aku...
klau kite brckp benar mngenai seseorg
brmkna kite mngumpat die..
bila kite berckp yg x benar mengenai
seseorg mkno eh kite dh wt fitnah..
oppsss....hahlamakkkkk!!!!
aku rsa aku dh wt dosa kering ar ari nih...
coz aku story da mory psl seseorg..

ala beb...
aku skadar nk luahkan apa yg
trbuku kt ati aku neh...
korg jew ar kengkwn aku...

tp kan weh...
x sangka plakz ada pihak2 yg trasa...
sorry ek klau2 ada yg terasa dgn watak2
yg aku ckp kn tuh...
sgalanya x disengajakan dn x de
kena-mengena dgn yg idup mahupn
yg tlh meninggal dunia...

tp kn korg....
pelikkan??...
bdk tuh follow blog aku kew??...
aku pn x brape knal ngan die...
pesal tetiba die marah bla bca
statement aku tuh??..
huh!..pelik2...
aku rsa aku x mention nama sesape pon..
nama bdk tu pn aku x tau...

lps aku selidik2...
aku rsa aku x knal ar die..
mungkin something wrong somewhere
ar dgn bdk nih.... <kesian ngok ppuan nie..mula dh dia meroyan>

maybe bdk nih ada sikit kureng ar...
ksian dowh ngan husband die...
x pn...
ish!..x nk ar wt andaian bkn2...
bior ar die kn...
maybe die x brape nk ada keje..
tuh yg sibok2 dok skodeng blog org tuh...

pape pn korg...
rahsiaku..
rahsiamu jua...

No comments:

Post a Comment