Thursday, November 3, 2011

aku bengeng!!!

asal bengeng!!!..sbb ngah bengang la...
ptut la dinda meragam jer dri ari ahad aritu spai ke isnin..
gupe2 nyer dia dpt rse ssuatu..
rse aper?...
"Ayah ku kawin dh"....
layak ke dia digelar ayah?...rse mcm x layak yer..
dia ptut di pgil binatang yg bertopeng kn manusia yg xder hati perut...
kerana nafsu sggup membelakang kn agama...
sanggup mnjadikan ank kakak sdiri sbgai pelepas nafsu durjana..
layak ke dipanggil ayah?...

dia nie ptut dipgil jantan $!@| jer..
pndai buat xreti2 nk tggung pas tu leh lak larikan diri..
ingat duit dia 1000 yg dia bg kt paman tu cukup tuk tutup mulut n aib kluarga

nie antara pic2 jantan $!@| nie yg aku je kt web photographer dia



ppuan nie yg sgup bersubahat ngan laki nie demi cinta..
klo aku la wei..xmo la aku nk kawin ngan jantan $!@| cam ko nie..
silap2 ble aku dlm pantang xleh nk layan ko..ader yg bb aku jd mangsa hafsu serakah ko tu...



jantan mcm nie ptut digelar kn
 haruan jer..sbb haruan jer mkn ank...manusia mcm ko nie xptut idup pun..
mati lg bgus dri mmusnah kn idup ank2 dara org...

No comments:

Post a Comment