Thursday, May 17, 2012

KORANG X RSE APER AKU RSE - IVF

msti smua kwn2 fb yg xbper tau story zue tnya nape aku nk uat IVF..
ye la kn..kn zue dh ader mikael & adinda...
naper nk susah2 nk ua IVF kn...lg pun ank2 zue kecik lg...
mikael bru 2y 3mon..inda lak bru 7mon..kn terlalu awal nk ader yg no3..

erm..mgkin bg mrka terlalu awal nk tmbah lg...tp bg zue, diusia 25thn nie la zue kne usaha kn sesuatu..
ckup dh zue usaha scara manual dri 2009 wlaupun dibantu ubat2 & krew2 infertility HTAR..
tp hasil nyer blom tercapai...

smua org kawin utk dpt kn "zuriat" sdiri...mne ader org kawin utk hidup ber2 kn...
smua wanita yg bergelar isteri pasti teringin merasa detik indah 9bln 10hari..
wlaupun dlm tempoh tu mcm2 dugaan melanda..
tp saat2 indah itu la yg blom lg zue rsa..
saat chkup dngar jantung bb..saat baby mulakan pergerakan 360 darjah dlm tummy...
saat melahir kn...rse sakit nyer bb pusing2 cari pintu kluar...
saat indah dlm labour room..ble slamat melahirkan nurse akn ltak kn bb atas dada..
zue impikan saat itu..teringin sgt wlaupun hnya sekali..


member2 fb xsmua tau duka yg terpendam jauh didalam lubuk hati nie..
serius...zue jeles....jelezzzz sgt2 ble ader kwn2 yg bru kawin yg dh peggy...
terutama nyer bff or sibling... rse down sgt...menitik air mata nie saat berita gembira dispaikan..
bkn air mata gembira..tp air mata duka.. 1001 duka yg ku pendam yg msih blom dpt dirawat...
wlaupun dorg xspaikan direct..tp fb kn..ble update smua org npak...
sakit hati ble wish2 tahniah or congrat pd comment dorg...
dlm hati terdetik..nape bkn aku...nape bkn aku yg peggy...ermmm

aku impikan saat ini.... 
|
|
v
 



No comments:

Post a Comment