Monday, September 19, 2011

aper dia tulis..

msti korg nk tau sgt kn aper yg giant tu tulis..xper..aku copy je msuk cni..
korg baca la rmai2..pastu nilai sdiri..spe betul spe senget.. 

--------------------------------------

MEMANG DH JANGKA...

aku dh mlas nk amik port apa org 
nk kate...  <klo mlas nk amik port uat ke ko sebok2 gak...>
tp bla kdg2 aku dok sorg2...
msti aku ada trpikir..
td mase kt opis...aku dpt tau sesuatu..
yg mane aku pn mmg dh jangka...

aku ada ramai sepupu...
dlm ramai2 sepupu aku...
ada sorg nih yg agak sooooooosial..
nama dia sizuka...

die nih x abes skolah...
sbb mase zaman die skolah dulu...
dia ada masalh disiplin... <cube ko senarai kn displin aper yg aku dh uat>
selalu monteng... <wei giant, klo aku ponteng pun aku blik umah mak aku>
blajar bodoh nk mampus!..<wei..klo aku bodoh xder la aku jd HR skang la wei>
sekolah bertingkat2...
bangang melantun2...cenghitu ar...

sume spupu2 aku x suke ngan die..
tp oleh krna molot puaka die tuh...
spupu2 lain x brani nk wat gaduh ngan die... <statment ko uat kn aku rse nk pgil sepupu2 aku tu..dlm dbnyak2 sepupu aku naper kawin ko sorg pun x dtg>

keje die asyik nk ngutuk orgggg jew...
ala2 mami jarum.. <abis ko tu??aper...kepochi??>
nk kate die hebat sgt pn x de ar....

rupe kureng... <klo ader rupe pun asik jd janda uat aper wei>
blajar bodoh...
duit pn x brapa nk ada... <silap aribulan duit aku lg bnyak dri duit ko>huhu
pastuh yg terkini aku tau...
dia mandul... <buktikan yg aku nie mandul, wei doc pun xsah kan pun aku nie mandul>
smpai trdesak amik anak angkat...
anak mangsa rogol bramai2...
anak indon kabarnya... <ank aku ader mykid warganegara malaysia..ader name bapak blakang dia..
ntah la...x tau sejauh mane btolnya... <xtau tp mengata..xpasal2 buat dosa

ermmm...
x kisah la kan...
tp bla kite dh tau banyk kekurangan
dalam diri tuh...
jgn ar plak asyik nk mengata org... <aku dh lame x usik ko..yg ko tbe2 usik aku tu pekejadah nyer
mmg layak ar die di gelar kepochi...

cite sensasinya...
aku dpt tau si sizuka nih brkawan baek 
ngan ex aku..ngan bini ex aku pn...
dia x tau ex aku tuh biawak...
lidah brcabang...ish!..pndek kate... <aku rse ko nie lg bercabang2 lidahnyer..kalah ular
aku yg idop 9 thn ngan ex aku tu..
aku tau la...

bnyk prangai buruk ex aku tuh...
die bkn ar org yg jujur...
pndai amik ksempatan...
sweet talker... < nie la dia, ble benci smua cite kluar>
klau x...x kn sampai 5 thn aku bleh trtipu...
tp apa hak aku nk bgtau sume org psl die...
sape pn die biar la aku ngan Allah
jew yg tau...


1 comment: