Monday, September 19, 2011

si giant yg gile meroyan

hahah...msti pelik nape name dia giant..sbb dia giant la..
asal lak gile meroyan..hehe..sbb dia nie mmg ader sakit gile meroyan..

nape la aku bengang sgt ngan si giant nie kn???..
mau x bengang..elok2 aku dh kaco dia..tbe2 lak dia kaco aku..pehal la plak kn..
klo ko jeles ko ckp je la..jeles ngok aku kawin duda nk 2 n aku bahagia sgt2 ngn laki aku..
tp ko tu kawin bujang 2 x 2x gak la jd mak jan...huhuh
msti ader sbb naper tuhan uji ko cam tu...ko pikir blik aper yg ko dh uat kt kluarga ko tu...

dlu time 1st time dia nie nk kawin..sgup tu buang kluarga dia..menjerit2 ckp nk kawin..
pas dh kawin laki dia sponser lak dia blajar..
spai la ank dh 2org..ader krisi..kt pjb mahkamah lak dia menjerit2..
ckp nk cerai..laki dia xguna la pukul bini pijak dia la aper la..
dia nie ckp putar alam ckit..ckp nk gah jer..

xlame dia cerai tu kawin lg ngan bujang tu pun nikah gantung...kali nie family stuju..
ye la pas cerai aritu dh xder tpt nk gantung cari la blik family dia..
dlu dok kutuk2 family dia..skang pndai lak ko cari blik mak ayah dia..
tp yg pelik nyer..2x dia nie kawin 2x gak la wali hakim??...naper???...
jeng jeng jeng...??...

bile kenang2 kn blik kn..klo ku tahu dia nie mcm sial..lbih baik aku xyah dtg kenduri kawin dia
kt tpt jin bertendang..gile jauh nk mampus..dh la pendalaman...konon2 ader sponser dri rtm negeri
sembilan ngan menteri n.9 konon...huckkkktuiii....habuk pun tarak..cakap jer pompang pom pang....reserve mje vip tuk aku la buat kenduri kt dewan besar la....last2 dewan kg jer dia bg pastu vip kne amik mkn kt set buffer..ingat kn lbih hebat dri kenduri kawin aku..tp hampeh..
kawin xspai 1thn pun...pastu dia nie cerita la yg dia ngandung...pak mentua dia bwk g singapore 
tuk rawatan konon...skali ex suami dia ckp kt aku..cam ne la dia leh ngandung...
dia dh bkk ke alat yg dia pkai xmo ngandung tu..
time tu ank dia yg no 2 tu lom lg 5thn pun..alat tu 5th bru leh bkk..huhu
tah la..lantak dia la kn..
agak nyer laki dia yg skang nie dh tau perangai sundal dia tu..
tah aper tah yg di uat spai laki dia xblik umah..
sggup dtg dri seremban ke klang umah aku..
angkut ank dia..pastu suh aku tlg call kwn2 laki dia ckp dia xcdent la aper la..
semata2 suh laki dia blik..pas dia blik tu xtau la aper dh jd kt dia..
tau2 jer dh nk cerai lg..
ahhh..lantak la..umah tgga dia..
tp msalah nyer aper sal spai nk babit kn aku lak...


spai ckp aku nie mandul?..wei..celah mne aku mandul..cecite...aku dh ngandung 2x tau..
tp bln rezeki aku..n ank aku tu plak..WARGANEGARA MALAYSIA...
bkn baka indon la wei..
tu la..blajar tgi2 tp bengap gak ko nie kn..

No comments:

Post a Comment