Wednesday, September 14, 2011

kembali ber blog...msti rmai tertanya2 kn nape tukar blog...
erm..gara2 ader ppuan gile meroyan tbe2 cari pasal ngan aku..
spe ppuan gile nie??...sepupu haku si GIANT...

agak lame mmg xamik tau pasal dia sbb aper yg dia dh uat kt family aku n nenek aku..
nk tau aper dia dh buat...

>>> dlm beberapa thn lpas <<< 
ibu decide nk jga nenek..sbb sian ngok nenek dh terlalu uzur..
lg2 ngan ragam nenek yg mcm bdk kecik..bdn dh susut..so ibu ble la nenek spai nk dkt 2-4 bln camtu..
nenek pun suke je stay kt umah kami xder masalah pun..mkn minum mandi smua dijamin settle...
tah aper tah yg uat makcik aku sorg yg tercampak kt sban mak pd GIANT nie dengki sgt kt ibu aku spai ckp ibu aku culik nenek...pastu leh lak dia ckp ingat ibu aku je sorg nk jga nenek..perh..pekejadah nyer...slame nie xder lak ko sebok nk amik  or nk bela nenek tu..biar kn jd dia kt umah serabai sorg2..skang bru ko menyalak2 ckp ibu aku culik nenek lak...spai bgaduh2 x ngaku adik ngan ibu aku..lantak la..ibu aku pun msti xhingin jd adik pd ko akk yg xgune..disbbkn dia nk sgt kn jg nenek, so ibu bg je la..
xspai 2week dia antar blik nenek..makin teruk lak aku tngok..dh start smoking blik..
pdhal dh bertahun2 dia x merokok..mkin menjadi2 terok nenek diuat nyer..
sjak tu ibu dh tawar ati nk jga..skang nie takat ngok nenek kt umah tua dia je la..
malas nk bergaduh adik beradik lg...ibu aku nie adik beradik ramai..
ader 12 org...1 xtau mne dh merajuk 1 lg dh meninggal..
tgal la 10 org lg..10 org lg nie pun mcm2 ragam nyer..
manusia la kn..

~~~~~~isk terlajak cerita lak...heheh..nk tau lbih lanjut pasal si giant kaki meroyan nie next en3 erk..hehehe



No comments:

Post a Comment